Minął rok od ogłoszenia informacji o tym, że nasza modyfikacja powstaje. Postanowiliśmy opublikować materiał w którym opisujemy nasze plany oraz to w jaki sposób przebiegała praca przez cały rok.
Od samego początku pracy nad techniczną stroną Historii Neka testowaliśmy różne podejścia do tematu pracy programistów z lepszym lub gorszym skutkiem, jednak koniec końców po ponad roku w produkcji wyklarowały nam się procesy i narzędzia, które usprawniają pracę. Jeżeli interesuje cię temat modowania Gothica lub po prostu lubisz patrzeć „za kulisy”, to znakomicie, bo dzisiaj na obiad będzie ugotowane mięsko.
Jeśli mieliście styczność z moddingiem Gothica z pewnością spotkaliście się z takimi określeniami jak „pakiety skryptowe” lub „pluginy” jednak czym one są? Zapraszam na krótką historie dwóch potężnych narzędzi - Ikarusa i Uniona.
28 lipca 2023 roku odbył się nasz pierwszy Community Meeting. Poruszyliśmy tam ważne kwestie odnośnie planów na modyfikację. Dodatkowo osoby, które brały udział w wydarzeniu mogły w dynamiczny sposób zadawać pytania członkom zespołu.